Gymkleding

Leerlingen vanaf groep 3 dragen tijdens de gym het schoolshirt en een blauwe sportbroek. Mocht het shirt in de was zitten op een gymdag, dan is een ander wit T-shirt ook toegestaan. Tevens wordt het schoolshirt (vanaf groep 3) gebruikt op dagen waarop wij als school buiten een activiteit hebben, zoals sportdagen en schoolreis.

De leerlingen in groep 3 krijgen hun eerste gymshirt van school. Ook nieuwe leerlingen die in groep 4 t/m 8 zijn ingestroomd, krijgen hun eerste shirt van school. Voor al deze leerlingen bestelt de school een shirt, u hoeft dit dus niet zelf te doen. Sportbroekjes dient u wel zelf aan te schaffen, dit mag uiteraard ook elders.

Mocht u een nieuw shirt, sportbroek of hoodie willen bestellen dan kan dit via deze link.

Wij willen dat ieder kind de mogelijkheid heeft om te sporten in een schoolshirt. Als het voor u door omstandigheden (tijdelijk) niet mogelijk is om het schoolshirt van uw kind te vervangen als het te klein is geworden, neemt u dan contact op met de directie.