Brengen en halen

De school opent elke ochtend om 8.20 uur de deuren. Alle leerlingen kunnen vanaf die tijd naar binnen. Ouders van kinderen uit de groepen 1 en 2 mogen hun kinderen op maandag, woensdag en vrijdag in de klas brengen. De overige dagen gaan de kinderen zelfstandig naar binnen (tenzij uw kind die week voor het eerst naar school gaat).
Ouders van leerlingen uit groep 3 mogen tot de kerstvakantie hun kinderen op maandag, woensdag en vrijdag in de klas brengen. De overige dagen gaan de kinderen alleen naar binnen. De lessen beginnen stipt om 8.30 uur. Het is de bedoeling dat alle ouders op dat tijdstip het schoolgebouw verlaten hebben. Deze regels gelden ook voor het brengen van kinderen tussen 12.55 uur en 13.00 uur.

Ophalen:
Dagelijks kunnen de kinderen om 12.00 uur en om 15.00 uur worden opgehaald. Op woensdag is de ophaaltijd 12.15 uur.